XXXII. VÝROČNÍ SJEZD
ČESKÉ OFTALMOLOGICKÉ SPOLEČNOSTI ČLS JEP
26. - 28. 9. 2024 Olomouc
AKTIVNÍ ÚČAST - INFORMACE, REGISTRACE
DŮLEŽITÁ DATA
19. 09. 2023 Otevření informace na webových stránkách
01. 12. 2023 Otevření registrací k aktivní i pasivní účasti
30. 05. 2024 Uzávěrka registrace pro aktivní účast, zaslání abstraktu do sborníku
(přednáška, elektronický poster, kurz)
15. 06. 2024 Rozhodnutí o přijetí abstraktu a formě sdělení, oznámení o zařazení, e-posteru, kurzu
30. 06. 2024 Sleva za včasnou registraci a úhradu poplatku
15. 07. 2024 Program a informace autorům o délce přednášky
31. 08. 2024 Termín uploadu elektronického posteru
10. 09. 2024 Termín ukončení registrace on-line
26. – 28. 09. 2024 XXXII. výroční sjezd České oftalmologické společnosti ČLS JEP
Prohlášení o finančním zájmu zašlete e-mailem na adresu rauscherova@bos-congress.cz
REGISTRACE K AKTIVNÍ ÚČASTI A ZASLÁNÍ ABSTRAKTŮ
ON-LINE se přihlaste prostřednictvím formuláře ON-LINE REGISTRACE AKTIVNÍ ÚČASTI
(viz. v horní části stránky obdélník vpravo Aktivní účast – REGISTRACE)
Formulář je možno po zpětném přihlášení upravovat, vkládat abstrakt, e-posterovou prezentaci.
Potvrzení o registraci nebo provedení změny Vám bude vždy zasláno na Vámi registrovaný e-mail spolu s Vámi zadanými údaji a včetně odkazu na vložený abstrakt, e-posterovou prezentaci.
Věnujte prosím náležitou pozornost správnému a kompletnímu vyplnění formuláře a e-mailové adresy. Registrace je možná i bez zaslání abstraktů, možno vložit dodatečně. Termín dodání abstrakt je nejpozději do 30. 5. 2024.
Současně, prosím, proveďte Vaši registraci účastníka v registračním formuláři (viz odkaz vlevo REGISTRACE- přihláška a informace – Registrace on-line)
UPOZORNĚNÍ!!! Odeslání registrace k aktivní účasti neznamená, že jste přihlášeni k účasti na výroční sjezd. Pro registraci na sjezd prosím zvolte registraci účastníků v registračním formuláři. Zde si dále můžete rezervovat ubytování a ostatní služby.
DŮLEŽITÉ!!! Při tvorbě abstraktu je nutno dodržet pevně danou strukturu. Pokud obdržíme abstrakt v jiné podobě, bude autorovi navrácen k přepracování. Vzorový abstrakt je dostupný ZDE.
Prohlášení o finančním zájmu
UPOZORNĚNÍ!!! Součástí registrace k aktivní účasti je vyplnění a zaslání „Prohlášení o finančním zájmu“. Formulář je dostupný ke stažení na této stránce. Vyplněný formulář prosím zašlete e-mailem na adresu rauscherova@bos-congress.cz.
Kompletní podrobné informace ke zpracování abstraktů, šablona pro vytvoření e-posterové prezentace jsou k dispozici ke stažení na této stránce.
Vyrozumění o přijetí přednášky, e-posteru, kurzu
Autoři budou o přijetí/nepřijetí přednášky, e-posteru, kurzu programovým výborem sjezdu informováni nejpozději 15. 6. 2024 e-mailem. Program a informace o délce přednášky bude k dispozici od 15. 7. 2024. Prezentující autor se zavazuje zúčastnit se sjezdu a prezentovat přednášku v sekci a čase, který bude určen vědeckým výborem sjezdu.
Vědecký výbor si vyhrazuje právo zařazení přednášky do programu, případné přesunutí do posterové sekce. V případě pozdního zaslání vědecký výbor negarantuje zařazení do programu.
POKYNY PRO PŘÍPRAVU A ZASLÁNÍ ABSTRAKTŮ
Termín dodání nejpozději do 30. 5. 2024
Abstrakty se zadávají výhradně v elektronické formě a musejí být podána v termínu.
O přijetí/nepřijetí příspěvku a jeho zařazení bude autor vyrozuměn e-mailem.
Abstrakty musejí obsahovat původní konkrétní výsledky dosažené autory. Vyhněte se obecným formulacím typu "bude diskutováno" nebo "budeme demonstrovat" a vždy čísly uvádějte počty referovaných pacientů, vyšetření a výsledky. Souhrnné referáty typu review, nebo state-of-the-art budou přijímány pouze po předchozí domluvě s organizačním výborem.
Abstrakty nebudou redigovány, prezentující autor odpovídá za obsahovou i formální stránku svého příspěvku.
POVINNÉ ÚDAJE ABSTRAKTU
- název prezentace
- prezentující autor (příjmení, jméno)
- pracoviště
- email autora
- kategorie (lékaři/sestry)
- téma (uveďte jedno z témat programu sjezdu)
- preferovaná forma (přednáška/e-poster)
FORMÁT ABSTRAKTU
Název (max. 150 znaků vč. mezer)
Autoři (včetně prezentujícího autora, v závorce číslo afiliace)
Ve formátu: Příjmení J.1, Příjmení J.2, Příjmení J.3…
Pracoviště – Afilace (pro každého autora, jeden autor může mít i více afiliací)
Ve formátu: 1Instituce, Oddělení, Město, Stát, 2Instituce, Oddělení, Město, Stát
Text abstraktu (maximum 2500 znaků vč. mezer)
Struktura abstraktu:
Úvod / cíl, metodika, výsledky, závěr, podpora projektu (vyplňte pouze v případě, že chcete zmínit grantovou či firemní podporu výzkumu).
V případě nedodržení struktury abstraktu bude abstrakt navrácen autorovi k přepracování.
Zaslání / EDITACE abstraktu
ON-LINE: přihlaste se prostřednictvím formuláře PŘIHLÁŠKA K AKTIVNÍ ÚČASTI ON-LINE
- Jste-li již registrováni - pokračujte pro editaci již odeslané přihlášky "přihlášením zde"
- Vyplňte prosím e-mail a heslo, které jste uvedli v přihlášce (zobrazí se Vám Vámi vyplněný formulář)
- Vložte abstrakt do kolonky Vlastní text -vkládejte soubor pouze ve formátu Word (.doc, .docx)
Pro editaci již odeslané přihlášky nebo abstraktu postupujte stejným způsobem.
Potvrzení o provedení změny Vám bude vždy zasláno na Váš e-mail spolu s Vámi zadanými údaji a odkazem na vložený abstrakt.
E - POSTERY
Postery budou prezentovány v elektronické formě na interaktivních dotykových LCD obrazovkách.
E-postery budou vystaveny po celou dobu sjezdu a budou k dispozici všem účastníkům.
Účastníci si mohou samostatně procházet jednotlivé postery na elektronických tabulích.
Pro vypracování Vaší e-posterové prezentace, prosím, dodržujte pokyny pro přípravu e-posteru.
• E-posterovou prezentaci zašlete nejpozději do 31. 8. 2024 přes registrační formulář ON-LINE REGISTRACE AKTIVNÍ ÚČASTI, nebo na e-mail rauscherova@bos-congress.cz.
Příprava E-posteru:
E-postery budou prezentovány ve formátu PDF. K výrobě použijte program MS PowerPoint. Plocha pro zobrazení e-posterů na obrazovce je 52 x 72cm (š x v). E-poster nemusí přesně odpovídat těmto rozměrům – šířka se vždy přizpůsobí velikosti plochy (nicméně při výrobě doporučujeme nastavit šířku dokumentu na 52 cm), délka je libovolná (poster lze rolovat - posouvat pohybem prstu na obrazovce). Doporučená minimální velikost písma při šířce dokumentu 52 cm je 18-20 bodů (viz šablona v rozměru obrazovky).
E-posterové tabule jsou vybaveny funkcí "ZOOM", takže jakýkoliv detail (obrázek, graf) na e-posteru bude možné při prohlížení zvětšit.
Výroba e-posteru
1) V programu MS PowerPoint:
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby) v “Návrh/Vzhled stránky"
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání přes registrační formulář ON-LINE REGISTRACE AKTIVNÍ ÚČASTI ve formátu PPT, PPTX (převod do PDF zajistíme).
2) V jiných programech (např. Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Quark Xpress atd.)
a) nastavení velikosti dokumentu (šířka 52 cm, výška dle potřeby)
b) vložení textů, grafů a obrázků
c) zaslání přes registrační formulář ON-LINE REGISTRACE AKTIVNÍ ÚČASTI ve formátu PDF.
Videa
Ke každému e-posteru lze přiložit libovolný počet videí. Videa prosím zasílejte přes úschovnu na: info@bos-congress.cz
Podporované formáty videí: avi, mp4, wmv, webm
Všechny E-postery musí být odeslány do 31. 8. 2024, aby mohly být prezentovány na sjezdu.
KURZY
Pro přihlášení KURZU využijte prosím formulář ON-LINE REGISTRACE AKTIVNÍ ÚČASTI
v kolonce Prezentace typu* vyznačte ʘ jiné (kurz apod.):
napište: KURZ - délku trvání kurzu
- navrhovaná částka poplatku za účast na kurzu pro 1 účastníka
- minimální a maximální doporučený počet účastníků
(Příklad: KURZ - 45 minut - 200,-Kč/1 osoba 20 až 40 účastníků)
INFO: Honorář vedoucímu kurzu
Za realizovaný kurz bude vyplacen vedoucímu kurzu honorář, informace schématu výpočtu honoráře Vám zašleme na vyžádání po zařazení kurzu do programu.
PŘEDNÁŠKY
Ke všem přednáškám v rámci programu bude k dispozici dataprojektor s počítačem vybaveným MS Office Windows. Prosíme omezit užívání vlastní techniky jen na nejnutnější případy. Přednášející mají možnost o přestávkách kontaktovat obsluhu promítací techniky a dohodnout se na formě a technických požadavcích pro svou prezentaci.
Na čem přinést prezentaci na sjezd
- Prosíme, přineste své soubory na USB flash disku.
- Uložte všechny soubory spojené s prezentací do jedné složky (PowerPoint, film /video soubory, atd.).
- Jestliže přednášíte více prezentací v průběhu sjezdu, uložte si prezentace do odlišných složek a pojmenujte tak, aby nemohlo dojit k nedorozumění při ukládání do našeho systému.
- Vždy si udělejte zálohu Vaší prezentace na druhé medium či přenosný disk.
- Prezentaci si připravte ve formátu 16:9 (plátno v kongresovém sále je v tomto poměru).
Počítačová specifikace - Instrukce pro PowerPoint.
-
Prosíme, uložte Vaši prezentaci ve verzi “Prezentace aplikací PowerPoint“ (*ppt) či (*.pptx), abychom Vám mohli garantovat úspěšné otevření Vaší prezentace na našich počítačích.
-
Doporučujeme uložení prezentace ve formátu PPT, PPTX před uložením ve formátu PPS.
-
Prezentaci si připravte ve formátu 16:9 (plátno v kongresovém sále je v tomto poměru).
Fonty
-
Pouze fonty, které jsou součástí základní instalace MS-Windows (Czech version of Windows), budou dostupné. Použití jiných fontů může způsobit špatné zobrazení stylu Vaší prezentace.
-
Doporučené fonty: Arial, Times New Roman, Tahoma
-
Jestliže trváte na použití speciálních fontů, musíte tyto fonty uložit společně s prezentací.
-
Použijte následující postup (Klikněte na “nástroje” pak “možnosti” pak “ukládání” a zaškrtněte políčko “Vložit písma True Type”, následně prezentaci uložte).
VIDEA/ OBRÁZKY
Jestliže máte v prezentaci uložené video, prosíme, dostavte se s vyšším časovým předstihem do přípravny, kde vyzkoušíme, zda je Váš formát videa kompatibilní s naším softwarem.
-
VIDEO SOUBORY: Windows Media Player (*.mpeg MPEG Movie, *.avi Video for Windows, *.wmv Windows Media Video File) – přineste si vlastní kodek.
-
SAMOSPUSTITELNÉ SOUBORY: Macromedia Flash Player apod. (*.exe)
-
OBRÁZKY: JPG je nejpoužívanější formát pro „vkládaní“ obrázků do prezentace (dále možno použít GIF, TIF nebo BMP formáty).
Kam a kdy přehrát Vaši prezentaci na sjezdu
- Prosíme, doneste Vaši prezentaci do PŘÍPRAVNY PRO PŘEDNÁŠEJÍCÍ nejpozději 2 hodiny před zahájením přednáškového bloku, ve kterém máte přednášku. Pokud máte přednášku plánovanou na první ranní sekci, je lépe přinést prezentaci odpoledne předchozího dne. K dispozici Vám budou technici, kteří Vaši prezentaci nahrají do systému tak, aby měli čas prezentaci vyzkoušet a zkontrolovat zda se zobrazuje správně. Berte prosím na vědomí, že při nahrání přímo na sále o přestávce před Vaší sekcí, nebývá čas na kontrolu.
- Během Vašeho vystoupení budete moci svoji prezentaci ovládat pomocí dálkového ovládání, které Vám o přestávce předvede přítomný technik.
- Po ukončení sjezdu budou všechny prezentace z našich počítačů odstraněny.
UPOZORNĚNÍ! Při přednášce na začátku prezentace uvede každý přednášející název prezentace, jméno autora a slovně prohlášení o finančním zájmu formou:
Produkt
Investor
Konzultant
Zaměstnanec výrobce nebo distributora
Žádný
VŠECHNY ŘEČNÍKY ZDVOŘILE ŽÁDÁME O DODRŽOVÁNÍ ČASU PREZENTACE. K dispozici bude časomíra.